Inwestycja w kalendarze reklamowe

Warto stosować kalendarze reklamowe
Jak zachęcić klientów do ponownego sużywania oferty? Jak nawiązać z nimi stałe relacje, ażeby zarabiać w dodatku? Na oba pytania jest jedna odpowiedź. Są nią gadżety reklamowe, dzięki którym klienci czują się bardziej doceniani i częściej przypominają sobie o danej marce. Pod koniec roku szczególnie dobrze sprawdzają się kalendarze reklamowe, które są gadżetem ładnym i praktycznym.



Można rozdawać je też w innych okresach w roku, lecz grudzień to najlepszy czas na wręczanie podarunków w takiej formie.

Trudno wyszukać osobę, która w ogóle nie korzystałaby z kalendarza. Z tego powodu kalendarze ścienne są w wielu sytuacjach zamawianym gadżetem reklamowym. Dzięki nim można obdarować wszystkich stałych klientów, którzy regularnie dokonują zakupów lub korzystają z usług danej firmy. Rówkiepsko kalendarze reklamowe mogą być dodawane do zakupów za określoną kwotę lub wręczane kilkudziesięciu pierwszym osobom odwiedzającym sklep w danym dniu. Kalendarze ścienne z logo sklepu lub firmy stanowią też praktyczny gadżet dla pracowników. Można nimi obdarować podwładnych, którzy zareklamują pracodawcę we własnym domu - wystarczy, że powieszą kalendarz na ścianie, a każdy gość zapozna się z marką i jej ofertą.
Kalendarze reklamowe mogą przyjąć formę prostych plansz, których koszt wyprodukowania jest nieznaczny. Jeżeli już preferuje się zaskoczyć klientów lub pracowników, prócz kalendarzy ściennych można wręczyć im kalendarze książkowe, które przydają się do organizowania czasu i przygotowania planu dnia. Bez względu na to, jaki kalendarz reklamowy wybierze się w celu promocji marki, trzeba pamiętać o umieszczeniu na nim logo firmy lub innych elementów identyfikacji wizualnej. Ich obecność jest niezbędna, gdyż w innym przypadku gadżet nie przyniesie rezultatu w postaci zwiększenia rozpoznawalności marki. 

Sprawdź również informacje na stronie: http://www.actinea.pl